My Friends

Yennüh:

Ma MauZz meine abf ich möchht dich nie mehr in ma life verliern... du bis mia so scheiße wichtig... wia machn imma voll die scheiße... un mit den boyZz dat is auch imma geil... mit dia kann mann echt üba jedn scheiß lachn un vorallm redn.... du kanns imma zu mia kommn egal wann.... un ich denk ma auch ich zu dia,. ich hab dich so mga lüp dat kannste ga net glaubn kiZz ya deinöö svenyah

 

Ma honey:

 

Anna wia kennen uns zwa jetz noch net sooooo lange aba dub bis mia trotzdem sau wichtig... du bis meine bf.... hoff dat klappt ma i-wann dat wia uns treffn... mit dia kann ich auch üba jedn scheiß labern... ich hab dich sau lüp kiZz 

3.3.07 22:09

bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen